17 Mart 2010 Çarşamba

Why did you turn off your tv?

Bugün çok gıcıktım ve çok sinirliydim. Herkesi üzdüm mü yine? Evden çıkarken 16 yaşındaki ergenler gibi babamla kavga ettim. Annem bu kavgayı özlemiş olmalı yok yok buldum bence annem benim babamla kavga etmemi özlemiş. Son zamanlarda babamla çok iyi anlaşınca annem yanlız kalmıştı. Oha beynimde 150 tane ampul yandı anda. Eureka! Demek annem ondan tripliymiş bana. Babamı seviyorum diye ona olan sevgimin azaldığını düşünmüş olmalı. Hay Allah! Evet ben bugün babamla kavga edince annem endişelenmiş. Her 10 dakikada bir aradı beni. Kıyamam! Neyse şimdi ben babamla küsüm, annem benimle barıştı. Bi de yemekte laf soktu bana çaktırmadan. "Baban hasta olmuş, ilgilensene babanla!"
İnsan psikolojisi ne kadar ilginçtir ya. Sen 55 yaşında bir kadınsın abi ama geçmiyor histerin. Dikkat çekme eğilimin azalmıyor. Hala sanki 5 yaşında bir kız çocuğusun. Sevgiyi paylaşamama durumu. Annem giderek anneanneme benziyor ne tuhaf.

İzmir'e yeniden kış geldi.! Dışarıda saatte 1000 km hızla esen bir rüzgar var! Üşüyorum.

Doğumgünüme de az kaldı. Bir beynim olsa onu toplar yazardım.

Hiç yorum yok: