28 Mart 2009 Cumartesi

Let's Vote!

Yarın şu gerzek belediye belediye seçimleri yapılacak. Biteceği için çok memnunum. Bu tarz şeylerden hiç hoşlanmıyorum. Adayların binlerce lirayı çöpe atmaları, yalandan vaatlerle etrafta seçim öncesi yalakalık yapmaları bence hiç hoş bir davranış değil. Kaba ve kibirli buluyorum bu tarz şeyleri. Zaten yakında İslam devrimi olacak ve ben de Engizisyon Mahkemesinde cayır cayır yanacağım. Bunun olacağını düşünüp, yanınca nasıl koku çıkaracağımı merak ediyorum. Kendimce kimseye kötülüüğü olmayan, pek de sağlıksız şeylerle beslenmeyen bir insan olduğum için etim yandığında kötü koku çıkartmaz diye tahmin ediyorum. Yani bir kuzu çevirme kadar lezzetli olabilirim.
Halkın %50sinden daha fazlasının cahil olduğunu düşünüyorum. Cahilliğin üniversite eğitimi ile falan da ilgili olduğunu tartışmıyorum. "ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok .", demek istedim birden.
25 yaşındayım ve hayattaki herşeyin politika ve ekonomi ile ilgili olduğuna eminim. Belki 3o'umda bu fikirden cayabilirim. Belki ben de karaktersizin önde gideni olabilirim. Şu an tek bildiğim, hangi siyasi düşünce olursa olsun hepsinin içi boşaltılmış yerine de havagazı doldurulmuş olduğudur. İster komünel ister faşizan olsun bütün ideolojiler salt birilerinin sırtını sıvazlamak üzerine kuruludur. (Büyük laf ettim, üstat.)
Sevgiler.

Hiç yorum yok: