28 Mart 2009 Cumartesi

Bud Powell

Sürekli bir şeyler düşünüyorum, sonra da ne düşündüğümü unutuyorum. Hayatım böyle sıradan ve anlamsız düşüncelerle geçiyor. Haruki'nin kitabını bitirmek üzereyim. Bu sıralar çok keyifli kitaplar okuyorum ve bu çok güzel bir şey. Yıllar önce severek okuduğum bir kitabın yazarı (Ayfer Tunç) yeni bir kitap yazmış. Bu hafta içinde onu almak istiyorum. Unutkanlık sorunumu çözmek için ilaç kullanmamı önerdi annem, ama kimyasal olan herşeyden nefret ediyorum. Beynimin uyuşmasını istemiyorum bir nevi sanırım. Gerçi arada bir antidepresan alıyorum ama bu tamamen huzurlu uyuyabilmek için. Çünkü geceleri yatağa yattığımda çok kötü rüyalar görüyorum. Ve bazen buna dayanamıyorum. İşte o anlarda antidepresan iyi geliyor.
...
Annem bana bir kazak örüyor. Ama her ördüğü bir diğerinden daha berbat oluyor. Bunu ona söylemiyorum sadece -gerek yoktu annecim, zaten kış bitiyor! gibi gereksiz geçiştirme cümleleri kuruyorum. Zaten de kazak tarzı şeyleri pek sevmiyorum. Çok üşüdüğüm için giymek zorunda kalıyorum ama genel olarak tercih ettiğim bir şey değil. Ağır hissettiriyor bana. Olduğumdan daha şişmanmışım gibi. Yine de bu aralar çok kilo aldım sanırım.
Yün denen şeyin toplu halde olanına "çile" denmesi çok garip bence.
...

Hiç yorum yok: