23 Mart 2009 Pazartesi

İy ki Doğmuşum!

Bacılar, Ağalar;
Bugün benim 25. yaş dönümüm. Annemin göbeğinden çıkışımın 25. yılını kutluyoruz.
Böyle zamanlarda insan kendini daha bi özel hissediyor. Elbet hepimiz Tanrı'nın suretiyiz ve hepimiz en hızlı spremler olarak pek şanslı sayılırız. Amma velakin bu doğumgünü denen olay pek şen bir durum. Yani nasıl anlatsam, senede bir defa herkes senin için pervane oluyor, etrafında fır dönüyor, ne istersen yaptırabiliyorsun. Pastadan mum üflüyorsun, of demiyorsun oh diyorsun! dilek tutuyorsun, hediye alıyorsun. Her sene bir defa vermeden alıyorsun! Çok güzel!
Eskiden ben doğumgünlerimde hep mutsuz olurdum, lanet ederdim: Neden geldim lan dünyaya? derdim.
Ama şimdi çok değiştim. Artık annemle babama birlikte oldukları için -leylek masalına inanmıyorum tabii kiğ- çok teşekkür ediyorum. Dünya güzel, hayat güzel, yaşamak çok güzel!
Sevildiğini bilmek ve sevebilmek güzel!
Ayrıca Meksika Biberi yemeklerde çok hoş oluyor, iştah açıyor.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: