23 Şubat 2010 Salı

Vodoo People

Sanırım en hassas olduum konulardan biri, yaşadığım evin bana ait olmaması ve birinin üzerine yük olmam. Bir lanet var üzerimde tam 2 sene oldu. Ankara'dan İzmire döndüğümden beri ailemin yanında yaşıyordum ve en büyük kavgalarımızı annemle bu konuda yapıyorduk. Ne zaman bana sen benim düzeni bozuyorsun dese, cinlerim tepemde taarruza geçiyordum ve kavganın sonunda boğazım yırtılıncaya kadar bağırıp çağırıp ağlamaya başlıyordum. Sonunda başka br ülkeye bambaşka bir hayata kaçtım, arkamda sevgimi, ailemi, hatıralarımı, arkadaşlarımı bırakıp. Öyle kaçtım ki ne bir evim vardı ne de kendime ait bir odam. Tam 4 ayda 7 ev değiştirdim. Sonuncusunda tüm ev bana ait gibiydi ama bu sefer ben aidiyet duygumu kaybetmiştim. Ne bir odaya, ne bir sevgiliye ne de bir hayata sahip olamama duygusu bütün ruhumu sarmış gibi.
aman sıkıldım.
yazmıycam.

Hiç yorum yok: